網頁

2013年11月19日

|

WhatsApp 的備份還原

Views:
17-Aug-2014 備份還原方式更新, 連結: WhatsApp 跟我走,舊機換新機

近日我正在做新手機的測試,
需要把 sim卡 插到不同手機中使用.
當中出了一個問題 "WhatsApp 的備份還原".

網上有不少的技巧介紹,
連 WhatsApp 本身也有指導的 Q&A
http://www.whatsapp.com/faq/zh_tw/android/20902622

簡單的說,
是把手機SD卡內整個 WhatsApp 文件夾, 複製到新手機.
新手機進行安裝 WhatsApp 當中, 會出回復功能.

但我發現跟隨它的方法處理, 總是不成功, 沒有回復提示.
而且網上查找, 也有不少網友出現同樣問題.

查找細看, 極大可能是文件複製, 出現錯誤.
一般網友都是手機複製到 Windows, 再由 Windows 複製到新手機.
但是 Windows 對文件的處理跟 Android 不一定相同.
當中可能出現不完整的文件.

解決方法是由 Android 作文件處理,
再經 Windows/雲端儲存 作為複製過程.

我用的是 ASTOR檔案管理員, 因為它有 ZIP 功能.
1) WhatsApp 文件 -> ZIP (由Android本身處理, 沒有文件錯誤)
2) 把 zip文件 複製到新手機 (可以是 Widows / 雲端儲存 工具)
3) ZIP -> WhatsApp 文件 (由Android本身處理, 沒有文件錯誤)
4) 安裝 WhatsApp 並且選擇 恢復還原

 問題完整解決, 留下一篇過程筆記.

8 則留言:

  1. 佢好似之前要係"設定" > "對話設定" > "備份對話" 個到要做一次,之後就會有個 Backup file,再將Whatsapp個 folder 成個抄都新機嘅 root 到就會得,我對上一次換幾都係咁做

    回覆刪除
    回覆
    1. 就喺複製個 Backup file 到新機都唔得,
      最後要用 ZIP, 保證唔會少咗文件, 先成功. :o3

      刪除
    2. 原來係咁
      呀~~我有嘢請教,其實我本身用緊 3G 網絡,近排打算換機,如果換部4G機用3G網會唔會有D咩問題咁呢?

      刪除
    3. 完全唔會有問題, 照用. 當然我講o緊喺行貨啦.
      喺唔喺想換 Nexus 5 8->
      Google Play 裝置, 賣o緊都喺 HK$3198(16G) / HK$3588(32G) :-bd

      刪除
    4. 重考慮緊Nexus5定Note3..
      不過Nexus5真係好鬼吸引

      刪除
    5. 比拼 ~O) :)>-
      http://www.eprice.com.hk/mobile/compare/?data=NDg3MSM0ODM5IzQ4NjQ=

      刪除
    6. 呀~~其實淨係抄 Whatsapp 入面個 Backup folder 定係抄晒成個Whatsapp 個 folder 嘅呢 ? 因為我之前係成個 Whatsapp folder 到抄晒架~~

      刪除
    7. SD卡只有一個 Whatsapp folder, 等同它的 Backup folder. *-:)
      我就喺抄到 PC, 再找到新手機而失敗. 唔碓定喺唔喺copy過程有問題. ~X(
      但用 zip 就次次都成功. :-"

      刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃